Запитання до міської влади

Запитання до міської влади (167)

П'ятниця, 29 вересня 2017 13:58

Маршрутка №7

Добрий день. Для чого Ви робите такі несправедливі дії до громадян, які живуть по вулиці Героїв Небесної сотні? Ви змінюєте маршрут - маршрутки №7 і тепер вона буде їздити не по вулиці Героїв Небесної сотні, а по вулиці Північна. Ви відбираєте єдину маршрутку, яка їздить по вулиці Героїв Небесної сотні аж до магазину Еней і ЖД Вокзал. А Ви не подумали, що тут також живуть люди і багато яких пожилого віку і не тільки. Якщо відбираєте єдину маршрутку, то дайте взамін іншу, або відмініть зміну по маршруту для маршрутки №7.

Середа, 27 вересня 2017 10:01

Дитячі атракціони

Доброго дня. Хочу Вас запитати... Яким чином рухається черга на встановлення дитячих атракціонів?
Наш будинок стояв в електронній черзі за будинком по вул. Пушкінська 35. На прибудинковій території цього будинку вже встановлений цей дитячий атракціон. Та після корегування електронної черги ми чогось... опинились в черзі за на №10... То як розуміти таку чергу? Після неодноразового, письмового звернення до міського голови з цього питання... діти нашого будинку знову лишилися при своїх інтересах... Мешканці будинку №150 по вул. Тімірязєва просять Вас прийняти відповідні міри!!! Та повернути нас в нашу чергу!!!

П'ятниця, 22 вересня 2017 14:50

Магазин (добриня)

Шановна Міська влада. Від імені мешканців будинку вул Пушкінська 46 звертаемся до вас вдруге,так як перше звернення результату не дало. В нашому дворі знаходиться магазин (добриня) який працює майже цілодобово з 5-00 до 24-00, Кожен день до пізньої ночі, крики, збирання молоді в тому числі не повнолітьньої, Пітарди пиво, гучна музика пяні дебоші, маленьких дітей страшно випускати на вулицю погратись, прохання прийняти нарешті міри по наведенню порядку, так як люди втратили спокій в своїх квартирах. З пов. мешканці будинку вул Пушкінська 46.

Середа, 20 вересня 2017 09:33

Робота органів місцевої ради

Доброго дня, сплата коштів до місцевого бюджету за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями здійснюється підприємством , і для того щоб взяти підтвердження на поступлення коштів ( вимога ОДПІ) приходиться йти до фінвідділу декілька разів, тому що працівники сплату бачать тільки на слідуючий день після обіду. Цікаво чому при теперішніх технологіях , фінвідділ працює ще за совковими методами? І платіжне доручення з банку для них не є документом яке підтверджує оплату. Можливіть державних клерків відчути себе " начальниками" над звичайними людьми в міській Раді нажаль все таки ще залишається.

Сформувати запитання

Залишилося 1200 символів